Emily
D'Owner
Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.

Entries About Linkies

Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Emily
Others:   


Down!

Assalammualaikum and Heyoo!hurmmm k macam mana nak mulakan eh?tapi aku rasa hari ni sedih sangat.Ada orang kenakan aku tadi.K aku tahu lah aku ni tak cantik,muka pulak,.ergh!rasa nak nangis bila ingatkan tadi.Tadi masa aku nak beli jagung dekat satu kedai ni aku tanya lah "Jagung nie dah masak tak?" then dia pun balas "Ni bukan jagung tapi tanah" and aku terus terdiam.tak payah lah nak kenakan aku depan orang ramai.Ingat aku takda maruah ke bro?Ye aku tahu aku tak cantik but tak yah lah layan aku macam tuh.Then tadi masa dia jawab aku terus terdiam.Dia and kawan-2 dia semua gelakkan aku.Ya Allah!Ye aku mengaku aku tak suka orang main-2 kan aku!Apa salah aku?K aku jeles sangat dengan sis(s) aku semua.Aku teringin sangat nak jadi macam mereka.Atleast takda orang hina.Aku?hurm maybe ni takdir aku kort.sabar lah hingga aku tahan.Entah tadi sebelum nie aku dah banyak kali terkena.Bila mama perkenalkan aku as anak mama mesti sometimes orang akan tanya "anak angkat ke?"Aku rasa nak nangis je time tuh tapi aku fikir baiki mesti dia nak main-2 dengan aku kort.Then ada satu ketika orang bandingkan aku dengan sis(s) aku.Semua orang kata aku macam anak angkat lah,adik angkat lah.waterpark!aku manusia lah bro.Aku ada hati dengan perasaan.K aku mengaku yang aku nie gelap macam kicap mama and sis(s) aku putih macam soya.Banyak sangat aku kena kutuk lah,hina lah but Amalia is still Amalia.Aku jenis yang tak suka kongsikan masalah aku dengan orang lain sebab aku malu.Aku malu bila orang dengar masalah aku.Aku jenis yang suka dengar masalah orang lain.But tolong jangan tanya masalah aku.biar aku pendam hingga aku sakit.Itu pasal lah sekarang ni aku try macam-2 cara nak cantikkan muka.maybe orang kata aku masih kecil kan?but kalau asyik kena hina pun aku tak tahan.Sabar aku ada had k.Kbye xX ;'(