Emily
D'Owner
Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.

Entries About Linkies

Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Emily
Others:   


Kahwin!


Assalammualaikumm.Heyyo!I'm back back.hikhik.Tengok title dekat atas tuh Kahwin?eh eh jangan terkejut k.Bukan aku nak kahwin k.Belajar baru form 3 ada hati nak kahwin.Moga dijauhkan lah.K back to our topic aku dah banyak melencong tadi.hiks.K aku baru balik dari rumah orang kahwin.K pelikkan kahwin hari Selasa.lol lantak dia lol.lantak dia lah bukan guna duit aku pun.ihiks.but guess what?!yang kahwin tuh cikgu tuisyen aku k.K cikgu tuh baik sangat masa dia ajar aku dulu time darjah 6 dulu dia pernah cerita pasal balak dia kat aku.Alhamdulillah berkekalan ke jinjang pelamin.Cikgu Mai tadi pun gojesss sangat and sesuai dengan pasangan dia tuh.Aku keliru laki tuh kerja TLDM ke TUDM.hish lantaklah.penat nak fikir.teehee.Patutlah tadi dekat rumah orang kahwin tadi aku jumpa Amirul Chineseboy.K rupanya Cikgu Mai yang kahwin.haha.Tahniah Cikgu Mai and pasangan.Moga berkekalan hingga ke akhir hayat.Amin.

bayangkanlah yang ini Cikgu Mai and suami dia.sweet je.hehe~