Emily
D'Owner
Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.

Entries About Linkies

Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Emily
Others:   


Kerja Masa Holiday

Assalammualaikum and heyyo!Hey nampak title dekat atas?yeah!k time cuti ni orang lain tengok tv,on fb,on twitter but aku buat satu je.Cantikkan muka aku!Yeah!Setiap malam mesti aku buat petua cara mencantikkan muka but aku rasa muka aku still sama je.hakhak.Tapi aku rasa sejak buat semua petua tuh muka aku makin terjaga pulah.ahaks.Aku suka buat ni semua sorang-2.sebab apa?Sebab aku malu nak buat depan orang lain.Mama pun tak tahu.Mama just bagi tahu petua nak cantik je.hikhik.Yelah semua perempuan nak cantik.sapa yang nak buruk kan?fikir lah doe.Tapi aku takut 2013 sebab aku sekolah pagi then petangnya mesti koku.arghhh!Lagi kicap muka aku.hurmmm.Takpa lah tang sekolah ni biarlah muka hitam.Lepas SPM tekad nak putihkan muka!*genggam tangan* chaiyork Nur Amalia.Jeles tengok orang putih.Dalam hati mesti kata 'untunglah putih,mesti ramai orang suka'Definasi "Cantik" bagi aku ada putih.yeah muka yang putih atau cerah!Lewls ._. kbye lah 
Aku paling suka gambar.Tak tahu kenapa.hewhew :3